وب لاگ فرزندان برتر

این وبلاگ بازتاب دهنده محتویات وب سایت فرزندان برتر است.

وب لاگ فرزندان برتر

این وبلاگ بازتاب دهنده محتویات وب سایت فرزندان برتر است.

در این وب سایت شما مطالب دست اول وب سایت فرزندان برتر را مشاهد خواهید نمود.

  • ۰
  • ۰

او برنامه شطرنج برنامه کودکان شطرنج کودکان یک راه سرگرم کننده و هیجان انگیز برای کودک شما است برای یادگیری بازی شطرنج و ملاقات با بچه ها از سراسر GTA که به اشتراک گذاری همان اشتیاق است. برنامه ما طراحی شده است به کودکان از تمام سنین از مبتدیان در ابتدای ترین سطح از طریق تا به بازیکنان باشگاه CFC طراحی شده است.


برنامه ما شامل درس های کلاس، کار گروهی، حل مسئله فردی و انواع مختلف بازی های مسابقات برای تقویت و ارزیابی توانایی های شطرنج در هر سطح مهارت می باشد. مهمتر از همه این است که اطفال در سطح صحیح قرار می گیرند تا حداکثر سود برنامه را بدست آورند (نگاه کنید به زیر).


فارغ التحصیلان برنامه طیف گسترده ای از مهارت های تاکتیکی (پین، چنگال، چتر و غیره) را یاد می گیرند. برای باز کردن، تیزر و اندیشه معرفی شده اند. قادر به تجزیه و تحلیل عمیق از بازی های خود و دیگران هستند. با علامت شطرنج آشنا هستند و در نهایت، از طیف وسیعی از منابع موجود برای ادامه بازیابی بازی هایشان پس از پایان کلاسها آگاهی دارند.


تمام سنین و سطح مهارت خوش آمدید!


سطح مناسب فرزندتان را پیدا کنید

  • کلاس های زیر کودکان سن خاصی نیستند - یعنی هر کودک در هر سن ممکن است در هر کلاس باشد. سطوح به طور کامل بر روی دانش کودکان از بازی مستقر هستند.
  • ما حق داریم که کودکان را از سطح یک کلاس به دیگران منتقل کنیم.
  • در تجربه ما، بسیاری از کودکان دانش خود را از بازی غلبه می کنند و یا دوست ندارند به عنوان چیزی کمتر از پیشرفته تعیین شوند. اما وقتی که دستورالعمل در سطح مناسب ارائه می شود، کودکان بهتر می شوند. ما از والدین، حتی کسانی که دانش محدودی از بازی دارند، از والدینشان، با کودکانشان ارتباط برقرار می کنیم تا بتوانیم بهترین مکان را بدست آوریم. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که کلاس ها برای همه از مرحله اولیه به طور همگرا اجرا می شوند، اما بیشتر از همه، تضمین می کند که اطفال تجربه بسیار خوبی دارند، بازی می کنند، می خندند، و در کنار هم با یادگیری همکارانه در همان سطح رشد می کنند.

تکرار یک کلاس

  • هر یک از کلاس های زیر طراحی شده برای ایجاد طیف خاصی از مهارت های شطرنج. با این حال، به دلیل اینکه بچه ها با نرخ های مختلف یاد می گیرند، تکرار یک کلاس (ابتدایی، متوسط، پیشرفته) برای یک جلسه دیگر یا چند جلسه اغلب ایده خوبی است. این به فرزندان اجازه می دهد دانش خود را از یک محدوده خاصی از مهارت ها را قبل از رفتن به سطح بعدی تقویت کنند. هر کس به طور متفاوتی یاد میگیرد و هرگز به مهارتهای اساسی اش نمیرسد. کار بر روی یک برنامه آموزشی اصلی، مدرسان ما رویکرد و تاکید هر اصطلاح را تغییر می دهند بنابراین دو جلسه یکسان نیستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی