وب لاگ فرزندان برتر

این وبلاگ بازتاب دهنده محتویات وب سایت فرزندان برتر است.

وب لاگ فرزندان برتر

این وبلاگ بازتاب دهنده محتویات وب سایت فرزندان برتر است.

در این وب سایت شما مطالب دست اول وب سایت فرزندان برتر را مشاهد خواهید نمود.

  • ۰
  • ۰

 اختلال لکنت

 گرفتگی و لکنت زبان اختلالی است که در سن ۲ تا ۶ سالگی شایع بوده و اگر والدین نسبت به درمان آن اقدام نکنند ، کودک تا بزرگسالی این مشکل را با خود به همراه خواهد داشت. با مراجعه به گفتار درمانگر می توان این مشکل را برطرف کرد.


 سکته مغزی و آسیب های ناشی از بیماری های مغزی

 سکته مغزی و بیماری های مغزی می تواند منجر به اختلالات گفتاری در افراد مسن شود. بهترین زمان برای درمان این افراد در ۶ ماه اول پس از بیماری است. با مراجعه به گفتار درمانگر میتوان نسبت به درمان این اختلال اقدام کرد.


اختلال در صوت و صدا

 اختلال در صوت بر اثر ارتعاش غیرعادی تارهای صوتی و یا بیماری‌های حنجره اتفاق می‌افتد. حنجره و تارهای صوتی و ظیفه تولید صدا را به عهده دارند و هرگونه اشکال در آنها این عملکرد را با اختلال مواجه می کند. افرادی که دارای صدای خشن ، گرفته ، صدای مردانه و یا زنانه هستند ، می توانند با مراجعه به گفتار درمانگر نسبت به درمان آن اقدام نمایند. درمان این نوع از اختلالات به صورت جراحی ، تجویز دارو و یا صوت درمانی انجام می پذیرد.


گفتار درمانی کودکان + تکنیک ها و بازی های گفتار درمانی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی